FM2015 – Nowy silnik meczowy

FM2015 – Nowy silnik meczowy

Jesteśmy parę dni po światowej premierzy Football Manager 2015, ale pewnie nie wszyscy z Was mają swoją kopię gry. O tym czy warto kupić fizyczną czy cyfrową edycję opisałem już TUTAJ. Natomiast teraz chciałbym przedstawić materiał video, który pokaże jak działa nowy silnik meczowy. Panowie szefowie Sport Interactive postanowili zmienić go pierwszy raz od czasów FM09.

Na początek wielka gratka od Futbolowo.pl, które dzięki współpracy ze sklepem internetowym muve.pl daje Wam możliwość zakupu gry ze specjalną zniżką już dziś!

Żeby skorzystać z oferty i cieszyć się FM15 wystarczy kliknąć TUTAJ, dodać grę do koszyka i po przejściu do kasy podać kod rabatowy:

KOD: MUVE.PL-FUTBOLOWO-FM15

Materiał jak na przegląd trwa dosyć długo, więc nie ma w nim tylko informacji o nowym silniku meczowym. Na początku widzicie nowy ekran taktyki wprowadzony wraz z nową częścią gry. Moim zdaniem jest on bardziej intuicyjny i przyjazny dla nowych graczy, dla których zawsze początek z FM’em był bardzo trudny.

Poza zmianami wizualnymi, wiele w mechanice wyboru taktyki się nie zmieniło. Twórcy gry wyszli z założenia, że to co sprawdzało się w poprzednich odsłonach sprawdzi się też w najnowszej wersji FM15

W kwestiach wyglądu zmienił się również ekran przedmeczowy, w którym ustawiamy polecenia indywidualne. Jest on teraz większy co poprawia poruszanie się po nim.

Przejdźmy do meritum drugiego odcinka PRZEDLĄDU. Zajmijmy się omówieniem silniku meczowego. Na samym początku zauważyć można o wiele lepszej jakości grafikę w meczu. Piłkarze poruszają się bardziej naturalnie. Interwencje bramkarzy są lepsze. Nie można oczywiście oczekiwać grafiki z FIFA 15, ale to chyba zrozumiałe, że takiej tutaj nie mamy i prawdopodobnie nigdy nie dostaniemy.

Więcej już na samym odcinku, do którego bardzo serdecznie zapraszam! Jeżeli macie jakieś uwagi to proszę o nie w komentarzach i na pewno wezmę je pod uwagę.

Duster

Komentarze

Dodaj komentarz
do góry więcej wersja klasyczna
Wiadomości (utwórz nową)
Brak nieprzeczytanych wiadomości